Конспект атестаційного заняття на тему: «Відпрацювання та закріплення навичок виконання вправ класичного танцю »


ЦЕНТР ДИТЯЧО-ЮНАЦЬКОЇ ТВОРЧОСТІ ІМ. Є.М. РУДНЄВОЇ
ВІДДІЛУ ОСВІТИ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ
БЕРДЯНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ







Конспект
атестаційного заняття
на тему:
«Відпрацювання та закріплення навичок виконання вправ класичного танцю »

(3 рік навчання, основний рівень)

















Підготувала
керівник
хореографічного ансамблю
 «Сонечко»
Сербова Г.Ю.


Бердянськ 2019
Тема: «Відпрацювання та закріплення навичок виконання вправ класичного танцю »
Мета:
навчальна: удосконалювати техніку виконання,  вміти розрізняти  музичний супровід, запам’ятовувати послідовність і правильність виконання  танцювальних елементів, знати  хореографічні терміни та  їх значення ;

- розвиваюча: розвивати координацію рухів, пластичність та виразність, почуття ритму та музичного слуху, розвивати силу м’язів та витримку, зміцнювати м'язево – руховий апарат ;

-  виховна: виховувати художньо-естетичний смак, емоційне вираження, інтерес до класичної музики та танцю.

Методи: наочні – показ вправ та рухів класичного танцю; словесні : розповідь, пояснення, зауваження; практичні – виконання вправ ( метод повторення рухів) класичного танцю та хореографічних композицій.

Тип заняття: тренінговий

Дата і час проведення: 02 березня  2019р., 10.30 год.

Хід заняття:
1.  Вступна частина
Під  музичний супровід вихованці заходять у танцювальний клас та стають біля станка. Виконують уклін. ( Марш 4/4)
Педагог: Добрий день, діти! Сьогодні ми з вами закріпимо вивчений матеріал з класичного танцю. Перш ніж ми розпочнемо заняття, у мене до вас є питання. Для чого ми взагалі вивчаємо класичний танець? чи може він нам зовсім не потрібен? ( відповіді дітей). Так, звісно, класичний танець –це основа усього хореографічного мистецтва.  Вивчаючи базові рухи, людина може виражати свої емоції, почуття та знайти власний стиль. І зовсім не важливо яким видом хореографії ви займаєтесь ( народний, бальний, сучасний) класичний танець дуже важливий.
Перш ніж ми з вами перейдемо до основної частини уроку, нам необхідно підготувати тіло до роботи. Тому починаємо працювати з розігріву по колу. Пам’ятаємо про правильне дихання, інтервали та уважно слухаємо музику.
Розігрів по колу
-         па марше
-         крок на півпальцях
-         крок на п’ятах
-         рassé
-         підскоки
-         рassé на півпальцях
-         захлест
-         крок польки
-         підскок у звороті
-         полька з підскоками
-         біг, галоп
-         комбінації по колу
Перебудова до станку
( Марш 4/4)
2.  Основна частина
Педагог: Вправи, які виконуються біля станка мають чітку послідовність, починаючи від простого до складного. Перед початком роботи  ми згадуємо назву руху та його виконання.
1)    Розігрів ( вправа для розігріву різних груп м’язів)
Музичний супровід : Вальс 3/4
В.п. : 1 позиція, руки у підготовчому положенні
2) Plié ( напівприсідання та повне присідання)
Музичний супровід : Вальс 3/4
В.п. : 1 позиція, руки у підготовчому положенні         
3) Battement tendu ( виведення ноги вперед, вбік або назад)
Музичний супровід : полька 2/4
В.п. : 3 позиція, руки у підготовчому положенні
4) Battement  tendu  jete ( кидок ноги у повітря на 45 °)  
Музичний супровід : полька 2/4
В.п. : 3 позиція, руки у підготовчому положенні
5) Rond de jambe par terre ( кругові рухи ногою по підлозі)
Музичний супровід : Вальс 3/4
В.п. : 1 позиція, руки у підготовчому положенні
6) Aplomb ( стійкість)
Музичний супровід : Вальс 3/4
В.п. : 3 позиція, руки у підготовчому положенні
7) Battement releve lent ( повільне підіймання ноги на 90°)
Музичний супровід : Вальс 3/4
В.п. : 3 позиція, руки у підготовчому положенні
Педагог: Сьогодні ми продемонструємо декілька вправ на середині залу. Мета цих вправ – постановка корпусу, рук та ніг, набуття навичок координації рухів. Будь ласка, переходимо на середу зала.
Перебудова на середину зала
( Марш 4/4)
1)    Por de bras ( вправи для рук)
Музичний супровід : Вальс ¾
В.п. : 1 позиція, руки у підготовчому положенні
2)    Plié ( напівприсідання та повне присідання)
Музичний супровід : Вальс ¾
В.п. : 1 позиція, руки у підготовчому положенні
3)    Soute ( стрибки)
Музичний супровід : Полька 2/4
В.п. : 1 позиція, руки у підготовчому положенні
Педагог : переходимо до наступної частини уроку , яка  передбачає собою оберти. Головною метою обертів є тримання «точки».  Тому будь ласка, слідкуйте за положенням корпусу, рук,ніг та голови. Також для закріплення та відпрацювання матеріалу , по діагоналі виконуються різноманітні комбінації, кроки та ходи.
Діагональ
( марш 4/4)
1)                Shene ( оберти) – полька 2/4
2)                Soutenu ( оберти) – полька 2/4
3)                 En dedance ( оберти) – вальс 3/4
4)                Passé  з підскоками  ( комбінація) – полька 2/4
5)                Полька з підскоками ( комбінація) – полька 2/4
6)                Підскок у повороті ( комбінація у парах) – полька 2/4
7)                Підскок зі зміною місць ( комбінація у парах) – полька 2/4
8)                Галоп ( комбінація у парах) –полька 2/4
9)                Галоп з хлопками ( комбінація у парах) – полька 2/4
Етюд «Полька» ( 2/4)
Педагог:  наше заняття доходить кінця і давайте підведемо підсумок. Для чого ми вивчаємо класичний танець? ( відповіді дітей) Як ви вважаєте, на якому рівні ви сьогодні працювали? ( діти оцінюють себе) Від себе особисто хочу відмітити, що основна частина дітей впоралась із матеріалом, що йде за програмою, на вищому рівні. Деякі діти через хворобу засвоїли матеріал на середньому рівні.
Уклін. Вихід з танцювального залу ( марш 4/4).




Використана література:
1.     Базарова Н.П. Класичний танець. – Л.:Мистецтво. 1975. – 181 с.
2.     Базарова Н.П., Мей В.П. Азбука класичного танцю. – Л.: Мистецтво, 1983. – 207 с.
3.     Блок Л.Д. Класичний танець. Історія і сучасність. М., 1987.
4.     Костровицька В.С. 100 уроків з класичного танцю. Л., 1981.
5.     Мартиненко О. В. Теорія та методика роботи з дитячим хореографічним колективом : навчальний посібник / Олена Володимирівна Мартиненко. – Донецьк :  ЛАНДОН-ХХІ, 2012.
6.     Тарасов Н.І. Класичний танець. М., 1971.
7.     Шевчук А. С. Дитяча хореографія: програма та навчально-методичне забезпечення хореографічної діяльності дітей від 3-7 років : [навчально-методичний посібник] / Антоніна Семенівна Шевчук. – К. : Шкільний світ, 2008.






Комментариев нет:

Отправить комментарий